....

frågor till olika personer så nu kmr ni inte fatta nått shit

KIM:snälla gråt inte mitt hjärta blev sönder slaget när du grät jag bara tittade på dis och var själv ledsen,men jag hps att vi forfarande kan vara vänner <33

VIKTOR:I <3 U

TILL ER:idag har är det fredag och det är kul men idag skulle hampus,ida och jag till torvalla badhus men det var stängt på grund av rennovering och Ida hade inte sett det på deras hemsida när hon besökte det, men jaja det fanns ett cafe där så vi åt lite mat och sen gick vi till en stor lekplats och där var vi hela tiden men vi hade släpat våra badkläder hela tiden och det var lite jobbigt så jag blev liiiite piss förbannad ...Sen ringde jag Viktor och så sa han "Hej det är viktor " och jag fick panik så jag bara skrek och la på jag vet jag är en idiot men jag skrev på sms förlåt men sen ringde jag igen och sa att det var hampus som skrek i telefonen haha men hampus som tack och lov spöade inte upp mig så pratade jag och viktor elr jag frågade vad han gjorde och han sa att han va med Markus  och att de åt glass och jag frågade vilken glass och han sa kola och jag bara ååååh sen sa jag och vi ses imorn men det är ju lördag imorn så jag sa oj neej jag menade på måndag vi ses på måndag okej hej då viktor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback