Hemma

chacha vänner <333

jag är käääär <333333
livet är underbart
det säger jag
trallalaalla la !!

Heej i onsdags den 27 april då kom familjen hem från Ungern och ni behöver inte fråga jag säger det nu "JOOO det va grymt där,så roligt att träffa släkten mina sysslingar mina morföreldrar och speccilet min syssling Viki (VIKTROIA)sen ordnade min mamma och några av släkten en stor fest så alla kunde samlas och jag och viki vi har varit tsm i en vecka varje dag morgon till kväll asså jag menar det och vi har skrattat så mycket I <3  U viki )

jag är kär  i Viktor jag like honom såå mycket att det inte är klokt !!! jag såg honom på vallbrogen igår han va såå snygg i sin snygga jacka och sin fina blåa mössa <3333333

MHV/en tjej som snart smälter av lycka !<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback