borde jag känna nått ???

jaha, då har man gjort slut, det varade längre än vad jag trodde 2 veckor :/ längsta det jag har haft haha patetiskt....


sen fick man lite hat sms " gå o dö " och sånt jävla skit
liten omogen om ni frågar mig !
kanske normalt, men inte för mig 

jag känner mig lite deprimerad men annars inget, har sån lust att prata med nån som förstår!!
men finns ingen just nu -.-

borde jag gråta ??
borde jag skrika ??
isåfall har jag allt inom mig
och det vägrar komma ut..
bara vill prata igen det här -.-

usch men nu blev det jobbigt,
skulle vilja vara med nån, vill prata med honom face to face
sen fick jue killarna i klassen reda på vad han hette genom att de
såg hans namn i min mobil -.- smart gjort Gabriella

jäkligt smart..
sen har de sagt lite såhär "hur går det med jesper"
och "jag känner honom haha "

usch ni som vet hur det känns asså fuyfan

orkar inte skolan....
fattar inte vad Lars menar med våran SO läxa nu också
ska vi twittra eller vad menade han ???!!!

gud vad jag vill åka till stockholm och skrika rakt ut med dig <3
gå fram till nån kille och säga " hej kan jag få en kram" fyfan va kul

jaja nu har ni hört nog om mina
problem :/


ses biatches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback