okej.. lägg av ge mig space

ärligt Jesper ge mig space jag behöver det, du hör inte av dig på flera dagar sen gör du en smiley sen äntligen pratar du med mig sen helt plötsligt säger du " jag älskar dig" asså då säger jag nej du inte kär i mig han bara jou man kan väl inte bli kär efter man har träffats efter 2 gånger ???!! eller ??

skit asså hjälp mig någon !
så mycket drama
det är inte värt det
jag klarar av att inte vara ihop med nån
har varit singel nästan hela mitt liv bara varit ihop
några korta gånger......



förvänta dig inte att jag kmr ljuga att jag älskar dig
jag vet inte vad jag vill...



jag kanske gillar dig L
jag vet inte
måste du vara såå ........
varför börjar jag gilla dig
alla säger att du gillar mig
tänk om det inte är sant..
jag tror jag gillar dig, jag vet inte
jag har bara sagt till mig själv att jag ej gillar dig
försökt att glömma dig, men det är omöjligt




vad ska jag göra ???

hur blir det med Jesper ??


hur blir det med L ??



någon hjälp ????? !!!!!!!!!!!!

/ från en desperat tjej som behöver din hjälp

Kommentarer
Postat av: Marika

Alltså du vet ju själv hur vissa personer är? Försök lära dig honom.

2011-11-29 @ 16:48:52
URL: http://sanningenomarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback