bowling med kompisar <33

heej ! idag har jag tvättat håret på morgonen sen klädde jag på mig och sen fick mamma o jag skjuts av pappa till VH,vi åkte in till stan och skulle träffa Anna o Hanna utanför bowlingen ! så vi träffades och vi tog bilder och bowlade :D det va såå super duper kul ! härligt att träffa de <33
Hanna kom 1:a
Gabriella (jag) kom 2:a
Anna kom 3:a

så jag e nöjd för annars brukar jag komma sist men neej inte den här gången mohahah!
sen gick vi o fikade och jag tog en Fanta och en blåbärspaj ! mums!
sen pratade vi och skrattade och hade såå kul :3
sen öppnade jag mina presenter som jag fick av de tsm ! tack tjejer ni e bäst !
jag fick 2 nagellack
4 st ansiktsmasker
en grym nagel fil med 6 st tips
body lotion och nån badkars grej:=)
och 1 lipgloss
 
 

ni får mer bilder om hur vi hade det och så men vi tog typ alla foton på Annas kamera så hon krm lägga
upp alla på FB så kmr jag ta de därifrån så får ni se de lite sennare !!

här e lite bilder från vad jag fick <33


 gud vilken dålig bild :(



















Kommentarer
Postat av: Marika

Hej tjejen! Jo det är rätt så tråkigt faktiskt :) Men jag gillar att vara ensam och så.. :)



Imorgon ska jag vara med Ida :P Venne vad vi ska göra eller oss vem vi ska vara men vi hittar väl på något kul.. I mitt fall är det sitta i en säng/soffa prata kolla på en film och dricka energi dricka.. Det är allmänt kul för mig.. Eller om jag roar mig själv så vibrar jag bara med marri/nicole :P

Och vad ska du göra imorrn?

2011-10-15 @ 22:03:13
URL: http://sanningenomarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback