chillaxat

hej! idag hade vi en LÅNG dag så vi slutade 14.55 usch och det tog 1000 år tills bussen kom, sen var bussen propp full med folk och + så stannade bussen på varje hållplats för flera skulle på.....  Inte kul..
sen när jag kom hem var kl 15.30 gud va kul sen kom pappa hem efter en kvart så jag fick inte vara ensam så länge :( sen gick jag in på mitt rum och tittade på första delen av "pirates of caribbien" ( stvfel) sen fixade pappa och jag pannkakor mums det var super delicious sen fortsatte jag att titta på min film som var typ 2 timmar lång men det äger!
sen nu sitter jag här och skriver i bloggen :D



/KRAM

Gabriella





PS. bilden e tagen från google 8)

Kommentarer
Postat av: Ida ;)

Pannkakor e mummsigt! ^^ kram

2011-10-06 @ 18:57:35
Postat av: Rakel

fiin blogg allt bra me dej?? :p

2011-10-06 @ 21:44:38
URL: http://thisthemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback