en vanlig måndag :D

hej som vi alla vet så är det måndag,början på en ny start en ny vecka + den tråkigaste dagen i hela veckan enligt mig ! förutom att de e ridning på måndagar :)

i skolan var det bara tråkigheter mentor,bild,matte,lunch,engelska,språk uasch bara tråkigheter :/ och maten var inte heller nått vidare.... imorn kommer vi tydligen ha halv-dag IGEN så vi kommer sluta kl 12.00 :)
efter skolan imorn så kommer jag o Emma o Marika vara typ efter eller vara o vara vi ska hälsa på Emmas mamma som jobbar som dagisfröken så vi kmr hjälpa till :) jag älskar o jobba med dagis ungar :D :D så det kmr bli kul !!!! längtar !!!

jag tog några foton  i stallet så ni får se vem jag red <33










ledsen att bilder blev snea :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söta ni är tsm :) <33

2011-10-10 @ 21:54:01
URL: http://mellotiora.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

- Tack :)

Vgd ?<3

2011-10-10 @ 22:52:10
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback