halv-dag

hej !
Idag hade vi halvdag så vi slutade efter gympan asså kl 12,jag och Emma va med varandra och först fixade vi mumsiga pannkakor med blåbärs sylt( gjorde eget) och socker mumsfillibaba så tittade vi på "project runway" så länge.Sen gick vi till hennes rum och kollade på filmen "jag saknar dig" den va sååå grym asså shit och jag hade en klump i halsen hela tiden och när Tina träffade Martin så började jag nästan lipa det va såå nära shit va grym men såå grymt sorglig:((((( ni som sett den vet vad jag pratar om o.o
sen fixade vi liite småsaker med min blogg sen åt vi kanelbullar som Emmas mormor hade fixat :D sen tittade vi på svambob fyrkant (as grym) sen kl 5 åkte jag hem,jag tog bussen.... Och när jag var ungefär halvvägs till busshållsplatsen och var vid kyrkan va det ett kill fotbollslag som värme upp lite o så de bara "hej" och jag sa "hej" sen sa Rasmus Engström (tror jag att det va han??) "hej Gabriella" jag bara "ee hej" sen sa de "han e kär i dig " och jag sa ingenting sen sa en kille som jag ej kände " kan jag få en kram?" och jag bara "nej" så han sa "ooooh vilken diss" hahah lite pinsamt var det men också generande och roligt på samma gång :D hahah kul

Jag tog tyvärr inga bilder idag :( så ni får nöja er med en bild från mitt album



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback