handen idag :D

hej ! idag visste mamma o jag inte vad vi skulle göra vi ville göra nått men visste inte vad ! så efter mamma hade försökt ringa Annas mamma Karin o tänkte fråga om hon ville följa med o bowla med mig o Anna o Hanna vi tonåringar (LOL) spelar på en bana o mamma o karin o kerstin spelar på en annan bana <3 men vi fick inte tag i de så mamma lämnade ett meddelnade men de har ej ringt tillbaks :( så vi kmr väl ringa sennare ??!!
Vi köpte typ inget vi minglade bara (hahah nytt ord mamma lärt sig ) så vi köpte strumpor för det e akut för mig och sen ett nagellack till mamma o en dag- kräm och nån kräm som man håller ansiktet rent med för min tar snart slut,sen åt vi i donken sen åkte vi hem :D


tog en bild på mitt glas på donken


....... fattar 0 det går inte att ladda upp en bild till bloggen gud men va har hänt usch vad de suger röv.... jaja sry ska prova lite sennare igen 8(

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter som att ni har haft det kul :)

2011-10-02 @ 18:00:15
URL: http://mellotiora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback