idag !

hej ! hur e läget ?
idag har vi jue varit på loppis och det va klettigt på marken ujäck men vi hittade typ nothing :( vi köpte en bra film och typ snäckor med fina små stenar och typ en stor sak med de,sen köpte jag en tröja som är blöt nu o håller på att torka för jag har precis tvättat den o mamma köpte 2 kläder en blus och en klänning men klänningen blev lite för liten så jag provade den och den passar mig så jag fick den :)

sen käkade vi på MCdonalds och sen åkte vi hem :)
jag o mamma har precis fixat rent vårt akvarium
för vi ska skaffa fiskar så vi putsade lite men vi har inte gjort nått
än,men vi försöker göra klart den till min födelsedag !

/kram

Gabriella














lite skoj 0.0

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder :) men vad önskar du dig???????? :D

2011-10-08 @ 20:08:09
URL: http://mellotiora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback