jaha...

hej ! idag är det fredag gud va skönt ni anar inte hur länge jag har väntat !!!
idag va det jue skola som vanligt det var en helt okej dag, på matten tittade vi på en film som heter "flyga drake" vem vet ni kanske har sett den ? så vi tittade på filmen hela matte lektionen (hehe) ni undrar säkert vrf vi ser en film tro mig jag undrar också det men för kanske några veckor sen så gjorde vi en hemtenta och det va hur kan en drake flyga? så det e nog därför vi ser den men det handlar igentligen bara lite om drakar,så det e skumt....
sen på NO lektionen fortsatte vi och se den men den e fortfarande inte slut.... Jag e sååå trött på våran skolmat den är så äcklig så att man tar macka hela tiden och ibland sallad,förut va det ofta god mat men nu e det så äckligt så man vill spy,de bara slänger ihop nått och sen ska vi äta det (nej tack) asså shit vilken mat.. Och en gång så hittade en snubbe en insekt i potatismosen usch sen min kompis Emma tänkte äta klyftpotatis och vet ni den luktade spya och bajs ni tror säkert att jag överdriver men nej jag lovar alla mina kompisar luktade på den och alla ville snart börja spy, så jag tog hit en mattant för att säga till att hon skulle lukta på den så hon gjorde det och vet ni vad hon sa...jo jag ska berätta vad hon sa "det är bara den hära turkiska youghurten som luktar så" men det va inte ens nära lukten  turkisk youghurt på Emmas potatis asså fyfan va äcklig..

men nu tänker jag inte äckla er mer så ni får ha det så bra

/kram


Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback