lördag

heej ! idag är det lördag <3
så kl 11 ska jag o min familj till hågelbyparken det kmr bli en loppis där och mamma älskar loppisar  och + så är det den sista loppisen så därför vill mamma verkligen gå,men jag vill faktiskt också gå ibland är det kul att gå på loppisar,jag ska leta efter kläder för jag brukar hitta otroligt snygga och de e  aldrig använda så därför brukar jag köpa kläder där <3 sen e det ju bara å tvätta de och sen e de som nya igen!!! och märket e ofta "ginatricot" eller "H&M" eller nått annat  och så är de billiga :D
Jag kmr blogga mer när jag kommit hem :)
så ni får ha det bra sålänge


/KRAM

Gabriella















så här ser jag ut nu <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :)

2011-10-08 @ 21:34:34
URL: http://mellotiora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback