snart fredag..

hej snart e det fredag :) och torsdag (check) avklarat :) idag var det en såå jobbig dag vi har minst 50 lektioner
8( jag kom hem halv 4 och började direkt med läxorna även fast jag var så trött att jag lika gärna kunde dö. så det tog precis en timme för mig att fixa SO läxan sen tog det en halvtimme för mig att komma på hur man skulle bifoga länken till hotmail :( men det gick inte för när jag hade fixat allt på plats så stog det att " filer med fel i sig kan ej skickas" fan asså ta er ! sen ringde jag mamma om hon kunde hjälpa mig men det går jue jätte bra med telefonen (not)
sen har jag övat på engelska glosorna så nu kan jag de <3
jaja bara fredag kvar sen lördag <333 då händer det grejer !
för då ska jag o Anna och Hanna ( kompisar enda från dagis )
åka o bowla i stan !!!! vi ska träffas i stan utanför
och sen bowla sen fika lite sen titta runt<33 längtar!
ni undrar kanske varför vi ska göra det jou för jag fyller år på måndag och som ni vet är det jävla
skoldag och hela helgen är jag upptagen lördag- bowling söndag-laga mat till gäster och på helgerna
blir jag firad <333 kul <33 jag älskar att få presenter hihi
tydligen har Emma köpt nått till mig hon sa det på lunchen aah jag hatar när mina kompisar säger att
du har köpt nått sen vägrar de säga vad de är !!! blir inte ni nervösa och bara vill veta ??










 så här kul har jag med kameran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback