söndag !!

hej ! jag sa jue att jag skulle fortsätta skriva när vi kommit hem! ungefär kl 16.00 kom vi hem sen jag var såå hungrig så vi fixade en jätte ´god middag tsm sen sa mamma att hon ville baka en kaka eller nått så jag hjälpte henne :) så nu e jag här ! vi åkte till årets sista loppis :( tilloch med börjar jag gilla loppisar :D men vi köpte en glas gris för vi samlar på glas figurer sen köpte vi en jacka till mig typ skinn eller nått sen en blus till mamma och 2 böcker mamma ville ha,loppisen var inte så stor :(

sen handlade vi efter vi köpte lite saker och beställde en tårta till nästa vecka för nästa måndag fyller jag 13 år :D
så på lördag kmr jag och 2 av mina bästa vänner så vi kmr åka till stan o bowla,vi har kännt varandra sen i dagis (¤.¤) sen på söndag kmr mina 2 bröder och min ena brosa har jue gift sig så Sara kmr och hennes mamma o pappa och hennes brosa kanske kmr,sen e jag jue faster också :) så lilla Lukas kmr :)
så vi kmr äta lite lunch o så så därför beställde vi tårtan :) det kmr stå "Gabriella 13 år "

ni får ha det så bra :D


/kram

Gabriella






     DÄR E LILLA LUKAS <3

Kommentarer
Postat av: Rakel

sv: okej ^^ kanske läser den ;) men har glömt va den heter... :P va hette den? :)

2011-10-10 @ 16:17:13
URL: http://thisthemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback