söndag!

HEJ idag är det söndag :(
fett tråkigt! idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra så jag kmr skriva mer sennare
jag vet inte vad jag ska skriva om just nu ?? några tips?
jag ska titta om min tröja är torr från igår sen ska jag tvätta håret! sen ska jag nog klä på mig ! det är bara 5 grader ute brrr va kallt igår sa de på vädret att igår kväll skulle det bli den första kallaste natten,så vi tog in alla våra blommor så nu ser det ut som en djungel :D igår hade jag en liten konflikt med min kompis som vi har kännt varandra sen i dagis,det blev lite argument igår på FB usch vad hon var jobbig men idag skrev jag att jag verkligen inte årkar bråka mer så kan vi skita i allt nu !! det skrev jag och hon bara eh okej.. så Ja...

kommer skriva mer vad jag har gjort idag0.0


/kram

Gabriella
















så tråkigt har jag !!




Kommentarer
Postat av: Rakel

Sv: den verkar jätte bra :) e den de?

2011-10-09 @ 12:51:17
URL: http://thisthemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback