sry att jag ej har ....

bloggat:( men jag har varit så trött på sistone sen måste jag öva på engelska läxan och uuuu det esåå jobbigt med allt!!! igår hade vi jue en halvdag så jag Marika,Emma hjälpte till lite på dagis som ni vet (¤.¤) det va väldigt skojjigt :) barnen va såå söta <33 jag vet inte men jag blir ofta polare med killar och ej tjejer :) hihi vet ej vad det beror på ??

sen idag är jue det onsdag och det va bara en vanlig dag :( fast med MUSIK !! love it....fast just nu spelar vi gitarr :( jag vil jue spela synth (piano)  men Martin (vår musiklärare) sa att vi kmr spela synth lite sennare för tydligen måste alla kunna göra några ackord på gitarren !
 sen va det bara tråkiga lektioner som med matte vi skulle igentligen se klart våran film som vi började att se men sen blev Fia sjuk :((( så vi fick workui (stvfel) usch hgwerkqehbhgu2eghk korv andedräkt
men han sa att han ej kunde fixa så att vi kunde se på den för han har inte Fias dator som man måste ha :( så det blev ingen film för oss!
 vid 18.40  så kmr jag o mamma gå på träning som vi gör varje onsdag :) så det blir kul <3
men nue måste jag sluta blogga för jag har ej tränat på engelska glosorna :( så jag måste göra det NU!


/KRAM

GABRIELLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

- ska snart träna :D

Sker ikväll sötis!<3?

2011-10-12 @ 18:33:45
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback