stan <3

hej! idag har jag varit i stan med mamma o vi har shoppat lite,först tittade vi mammas syn för hon ska lära sig att köra bil sen gick vi in till phonehouse där frågade vi om ipad för vi kanske kmr köpa en för vår lapptop suger o är hur seg som helst sen åt vi tacos i en taco bar sen efter gick vi in till H&M och köpte lite saker sen Kapphal (stavfel tror jag ) sen gick vi in i några andra butiker,sen blev mamma väldigt kaffe sugen så vi köpte kaffe o vatten och en glass till mig .-. mums sen gick vi in i Gina sen Cubus sen hmm vad mer jou juste stadium också sen åkte vi hem så jag är väldigt trött nu :(

men ni ska få se vad vi har köpt så scrolla ner lite :D













Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte söta öronmuffar !!!!

2011-10-01 @ 18:23:11
URL: http://mellotiora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback