väldigt kul efter skolan...












 hej jag vet jag vet jag har typ inte bloggat nått på sistone ! ledsen jag har bara haft mycket saker att göra :(.... som ni vet är jag 13 år fyllde år i måndags <33
i tisdags var jag hos tandläkaren och jag hatar tandläkare usch usch :(((
så jag hade en lös mjölktand och vuxentanden började växa lite så jag fick ta på nån salva så de inte gjorde lika ont sen trog han ut den för jag har haft den tanden ganska länge :) så det e bra att de trog ut den gjorde inte så ont bara lite..men det blödde så mycket så jag fick såna här tussar att ha så det stoppade jag bytte säkert 3 gånger eftersom de var helt blodiga ;( men det gick över, sen sa han att jag skulle använda "Flux" nån sköljnings medel för tänderna så mamma köpte flux idag :) så jag krm prova.. De säger att man ska ha det i munnen i 1 minut asså skit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback