yeeeas

hej ! i fredags fick jag en Iphone4 !!!! är så *** glad :D :D :D
asså mamma gick in till "3" och då så köpte hon 3 telefoner eftersom vi e 3 i familjen så mamma fick en vit iphone 4 jag en svart och pappa en iphone 3 s, först tog pappa ut telefonerna och gav alla en och tänk er jag skulle ha fått enligt pappa iphone 3 s asså nej den e säkert nästan lika dan som en 4 men jag bara nej och tog upp en iphone 4 !!!!!!!!!! så jag fick den och det kom med 3 gratis skal asså bara till sidorna jag vill ha en som skyddar baksidan också ! men det krm lite sennare så skalen som jag har nu är vit,svart och en snygg lime grön <3 så i lördags startade mamma o jag våra telefoner eller pappas o min för mamma har fortfarande sin iphone som är jobbets hon måste lämna tillbaks den för hon ska snrt byta jobb !

så jag har fixat några av mina viktigaste kontakter och lite annat sen har jag tagit några spel så jag inte blir utråkad! näej men det blir jag nog inte än då.... så men "3" har inte tagit mitt nmr än till iphonens så jag har nått weard nmr nu men snrat ska jag få ett sms av de och sen kan jag sms o ringa .










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback