har ej bloggat :(

hej sry har inte årkat med att blogga i helgen för jag har varit så trött jag har gjort NO tentan efter typ 2 tim o 30 min med hjälp av mamma vi sökte på info typ i 2 timmar sen när vi hade fått mycket med info då försökte vi göra en text av det hela :) jag skriver på datorn o sen kmr jag printa ut för det blir lättare att skriav med datorn hps det inte är fusk eller nått sånt ???!!!!!

jaja idag var det måndag och Ida var inte här för hon ville stanna hemma för ena hennes gerbil Tara hade gått bort igår R.I.P TARA :((( men jag förstår henne ! så jag va med Emma.A och Lisa o Hampus idag men mest Emma o Lisa :D vi hade väligt skojjigt <33 love u girls.... vi kmr snart ha prov i engelska  men jag tror det kmr gå finfint :) på engelskan gör vi "my dream school" och vi ska skriav en text om våran dröm skola min skolas profil är "the school of theater & music :) sen ska vi skriva om vårat schema och lärare o regler m.m


men nu pallar jag ej skriva mer så ha det gött !!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback