hej !

.hej. nu lyssnar jag på "Adele-rolling in the Deep" är ganska grym och nu skickar jag över bilder från mobilen till datan:D jaa nu e det klart ! ni ska få några bilder från veckan och bakåt sry jag har varit för lat för att ta upp bilder :(
jag är nästan klar med vår Tenta i NO så det känns bra ! idag hade vi redovisning i So och jag började att säga och ja hade det längsta o först var det jag sen mattias sen skulle det ha varit Hugo men han var inte här så jag fick tydligen säga den o emilia var grymt hes att det knappt hördes när hon prata så jag fick ta den också !!!
guuud va ja var nerös och som inte det var värst så fick vi börja med att prata usch vilken dag
men det som var bra med den hära dagen var att på musiken så fick man välja instrument mellan gitarr eller piano och ja tog piano och man skulle vara 2 med 1 piano så jag o Lisa är tsm <3

det va ganska kul!! men snart kmr mamma hem o då ska vi byta om till tränings kläder och gå en sväng till ribby skolan och titta på träningen o så kmr vi nog också träna för jag måste verkligen göra det !!!



 liite veeed



bussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback