nynäshamn

hej idag åkte vi till nynäshamn usch vad tråkig det va och jag hade lite problem igår så idag var det inte så kul att ha en hel dag träning 0.0
jaja vi skulle komma till skolan ombytta och sen ta en såhär beställd buss och det skulle ta typ en halvtimme. på bussen satt Linus sebbes lillebrosa bakom mig o oj vad han var störig som i ett helvete !! + så satt jag ensam :(
vi började med att hoppa hinder sen typ höjdhopp jag failade på det sen var det kul stötning tror jag sen längdhopp och sist staffet ! vi ficxk mat där men det enda vi fick var en burgare 1 enda hur blir man mätt på 1 burgare, helt skandal !!!! sen tog vi buss hem igen o det var såå kvavt i bussen att man skulle kunna dö. men då satt jag ej ensam utan Marika var bredvid mig <3 vi hade så tråkigt så vi lekte en lek "gissa djuret" hahah så tråkigt hade vi det men det blev ganska kul endå -.-


nu tänker jag logga ut så ni får ha det så bra :D

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha aaa har man kul så har man.. Men vafan? Har sjögurka gälar..?

2011-09-29 @ 18:38:34
URL: http://sanningenomarika.blogg.se/
Postat av: Emma

Mee varför satt du inte med Marika och mig dåe :(

2011-09-30 @ 16:45:44
URL: http://mellotiora.blogg.se/
Postat av: gabriella

för ni satt på 2 sitts plats

2011-09-30 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback