skola (klar)

hej ... idag har vi haft en vanlig skoldag men det ösregnade i morse och när jag var påväg till bussen då blev jag dyngsur inte av regnet utan av 2 idiot bilar som dränkte mig med vatten de körde grymt fort och en jäkligt stor vatten pöl var där och allt fick jag inne i kläderan och i fejan tänk er en stor hink med vatten som kastas mot en,det var väligt jobbigt och jag blev förbanad så  jah sprang hem och bytte hem och mamma var ju hemma för hon är sjuk så hon tog fram fort rena torra kläder så ja satte på mig de och nya skor och strumpor och allt så fick jag låna hennes regn jacka så jag såg ut som en stor banan men pappa tog mig till skolan med bil :D

sen hade vi mentor,bild,engelska,lunch,matte,språk och sen slutade vi vi fick engelska glosor och spanska glosor och en tenta i NO som vi ska göra hemma.Så mycket saker hände mig idag,men kl 16.30 så ska jag till ridningen men först hämta Ida som varit i småland och just nu är hon påväg hem så jag hps hon hinner hem o byta om innan vi kommer o hämtar henne :D jag skojade lite med henne om att hon skulle få en present fast det är igentligen tentan :) så jag sa att "Ida du kmr få en present av mig idag,hon ba va nu är jag överaskad så hon kmr nog bli liiite besviken men det är kul" 

jag årkar inte ladda upp en ny bild så ni får en gammal bild :D




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback