hejsan svejsan :)

hej! nu har mamma fixat flyg biljetter, den 14 agusti tror jag.. då ska vi åka till spanien! vi kommer dock inte bo på hotell så det suger otroligt mycket.. -.- men vi kommer bo i typ en lägenhet vid stranden vi får hyra den av några vänner :) så det finns många butiker i närheten så mat hoppas jag inte är nått problem :-)

jag blev lite arg på vistaprint.se jag vill ha en t-shirt med one direction på, men varje bra bild jag hittade sa de att bilden är nått dåligt, att om man trycker den bilden på tröjan kommer det bli suddigt och inte se bra ut -.-' blev så ledsen och arg!! jag vill ha en t-shirt, örngott och skal med one direction! :) men skalet ska Liam Payne vara på <3<3<3<3<3< jag älskar honom! åh gud vad han är snygg och hans hår och ögon och hans mogna vackra röst, och hans klädstil! tror att jag kommer döö heheh..näh

i helgen har jag sovit över hos Emma.A
det var jätte kul!! :) vi såg typ på one direction klipp och fakta om de och så lyssnade vi på musik. det värkar kanske inte vara så kul för er. men för OSS vi som ÄLSKAR one direction! vi kan hålla på 24/7 :-)
vi skrek vi skrattade och skrek igen när våra favortiter kom upp :) min favvo är Liam Payne och emmas är Niall Horan :) 2 snyggingar :)

Kommentarer
Postat av: Marika, Cosplay, Vardag, foton!

Awesome, spaninen tro mig du kommer dö av värmeslag då.. Det är sjukt varmt om man åker efter sommarn, jag och Emma typ dog när vi var där och det var endå i Januari.. o.o

Förlåt men one directions är typ fem Justin Bieber enligt mig..

Men men ^^ Tur att alla har olika musiksmaker annars skulle inte världen vara så rolig :c

2012-04-23 @ 15:11:46
URL: http://mino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback