nu vet jag ^^

hej!
idag har jag råkat svära.. men bara lite och varje gång jag har märkt det har jag slagit till mig hehe ;)

idag har inte så mycket hänt.. skrivit lite på sjöresan och lite andra saker.. imorn är det fredag!! jihoo skönt :D idag på engelskan fick jag ett sms, det var från Emma.A och hon undrade vad jag skulle göra på valborg. och då skrev jag "inget,du?" och hon skulle till deras kusiner och sen gå tsm till brasan, och hon undrade om jag ville följa med och sen sova över! jag blev jätte glad att hon frågade just MIG! hehe. känns som att när det ska hända nått är det jag som frågar. känns inte ritkigt som någon frågar mig :/ eller så är jag galen! men jag känner ialla fall så..

så nu vet jag vad jag ska göra på måndag-tisdag ^^ vi får verkligen inte få ont i magen IGEN. annars är vi helt hopplösa haha :) vi måste tänka på att inte äta nått gotti gotti före maten! väldigt viktigt!! särskilt när man är hos nån annan och man får ont i magen -.- uschig känsla.....


I LOVE YOU ONCE, I LOVE YOU TWICE. I LOVE YOU MORE THAN BEANS AND RICE!

Kommentarer
Postat av: Jessa

Snygg blogg, Gabbi :)

2012-04-28 @ 08:51:47
URL: http://jjeessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback