thanks ^^

hej! så vad tycker ni om den nya designen? jag tycker den äger! tack så mycket Marika, för att du gjorde den till mig <333 blev riktigt nöjd ;)

idag har jag inte gjort nått förutom ätit och kollat på gilmore girls med mamma! det är typ vår favorit serie! eller var* för de har slutat med den -.- suger faktiskt! men vi har köpt hela boxen så vi kan se filmerna om och om igen :)

imorn kommer vi nog dra till handen för att shoppa, jag ska få parfymen jag har velat ha sen länge, och sen ska jag köpa pyjamas byxor! för att mamma drog sönder mina gamla. de var kanske inte så fina men de var så sköna att sova i -.-' kan fortfarande inte fatta att hon drog sönder de! jag stog mot henne och sen drog hon bara sönder de... kan ni fatta? hela min bak syndes -.- blev så arg och ledsen... men jag har kommit över de nu. jag lät mig mutas, jag vet haha

men nu måste jag tvätta håret för jag har råkat få maräng i håret, haha <33

P.S: tack så mycket en en gång Marika ^^

Kommentarer
Postat av: Marika [Minoo]

Äsch det var väl inget! :3

Emma gör mycket bättre designer osv.. Men jag är glad över att du tyckte om den :D

Om du inte vill att det ska stå Gabriella med svarta bokstäver över, gå till den sidan där du kan ändra det och gör bara ett mellanrum :)

2012-04-06 @ 21:43:14
URL: http://mino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback