vill bli statist i Ica ^^

hej! jag vill bli statist på Ica reklamerna :) haha, de söker och jag vill!!!

Idag på SO:n kom jag fram till Ida när vi hade slutat och hon frågade om jag hade skrivit nått på bordet? det stog "Gabriella inne i ett hjärta, sen stog det suger -.- så gabriella suger... det var inte så kul det ska jag säga er! nu har min själv känsla sjunkit mycket. vet inte om jag har mycket kvar,men iallafall så blev jag riktigt ledsen över det. önskar att nån bara kunde komma och trösta mig och säga att allt blir bra och att den som skrev det bara kan ta sig i aset i helvete... men nu kan inte nån göra det. så jag får försöka trösta mig själv -.-' patetiska människa jag är :/

nu släpper vi det där....... ska försöka släppa det typ
äntligen har vi börjat med film grejen på svenskan!! så kul :D
i min grupp är det jag, Ida, Emma.I, maria och emilia ;)
vi ska ha typ en skräck film, och kankse lite humor haha :)

IDA- offer
MARIA- offer
EMMA- misstänkt
EMILIA- mördare
GABRIELLA- dektetiv :) grymt :) jag ska vara en liten klumpig dektetiv, har nån ett förstoringglas? behöver 0.0



love ya <3

Kommentarer
Postat av: Marika, Cosplay, Vardag, foton!

Men tjejen! Tänk såhär!

Någon kanske menade dig när dom skrev det i hjärtat så kanske det var någon annan som menade en annan Gabriella..

Kan kolla om jag hittar mitt förstorings glas :)

2012-04-20 @ 15:10:03
URL: http://mino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback