happy birthday

hej!
idag är det måndag den 13 augusti! och det betyder att det är Idas födelsedag <333 hoppas du har en awesome födelsedag tyvärr kan vi inte ses för att jag åker till Spanien imorgon. men jag hoppas att när jag kommer tillbaks från spanien och är i skolan så kan vi vara? ;)
 
Idag har jag inte gjort så mycket bara tvättat och fixat lite grejer till imorgon. vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig när vi åker till spanien?? hmh..? planet åker 15.00 och vi är där 19.15. bussen till Benidorm går kl 20.00
hoppas vi hinner med den för annars måste vi vänta i en timme på nästa buss -.-. sen måste vi be om en taxi som kör oss till lägenheten :) så vi kommer nog vara i lägenheten om vi har tur 22.00 (suck) det blir en låååång dag imorgon.. jag kommer nog inte ha anslutning till internet så jag kommer nog inte kunna blogga i spanien. men så fort jag kommer hem så får ni se bilder ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback