måndag= skola

hej! idag var det första dagen för mig i skolan :) det var skönt att träffa alla igen! det känns att de har förändrats så mycket! och jag är fortfarande..... tråkiga Gabriella som är hemligt kär i 2 killar en av de försöker jag helt glömma,men när jag såg honom idag så smälte jag -.- jag är så feg. jag vet att han inte är intresserad. om han vore det så skulle han messa mig och försöka hålla kontakten. börjar med att messa och fortsätta. jag har alltid börjat och han har alltid slutat. jag kan inte messa jag är så töntig! här om dagen läste jag uråldriga sms och jag skämdes som ett litet röv-hål.
 
vi hade skolfotografering idag.. jag hoppas att jag såg bra ut.. haha äh vem försöker jag lura, jag är inte vacker inte söt och inte alls speciel. ingen gillar mig. jag hoppas bara att det blir bättre med åren :/
 
Imorgon så kommer vi åka till nynäs och " lära känna varandra" så som lärarna säger. man måste ta med sig matlåda o sånt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback