130

Hejsan svejsan!!
Idag är det precis 130 dagar kvar till 1D konserten i Solna! Jag är grymt taggad :D haha I can't wait!! Omg jag kom precis på att jag o Emma.a måste köpa 1D tröjor som vi ska ha på konserten.. Jag kommer nog ha 1D tröja o shorts på mig eftersom det snart är sommar. Eller? Jo det måste det vara.. Det blir ju den 8 maj.. Jo sommar är det ju dåe!? Haha. Idag har jag o familjen varit ute och fixat lite med snön, pappa var på taket och skottade ner snön därifrån, medans jag o mamma försökte ta fram våra små träd grejer. Som blivit begravda i snön.. Det gick inte så bra för mig för jag sjönk hela tiden ner i snön och jag fastnade med foten flera gånger så det gjorde ont.. :/ vad har ni gjort idag?? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback