51 saker om mig ^^

1. Vad heter du? - Gabriella Valeria Farkas
2. Hur gammal är du?- 14 
3. Vart bor du?-  västerhaninge 
4. Hårfärg? - brunett 
5. Ögonfärg? -grön/grå 
6. Hur lång är du? - ingen aning..?
7. Kär? - nää.. kanske lite 
8. Singel eller upptagen? - forever alone 
9. Hur många har du kysst?- 1 
10. Vem kysste du senast? - puss eller en riktig kyss?? för jag pussade mamma på kinden 
11. Har du hånglat med någon av samma kön? - nej
12. Vem kramade du senast? - mamma
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? - 2 veckor
14. Dumpat någon? - ja
15. Blivit dumpad? - nej 
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? - snälla, bruna ögon, brunt hår, rolig
17. Vad har du för mobil? - Iphone 4
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? - shoppa, utomlands, ge till fattiga
19. Favoritland? - england
20. Favoritfärg? -blå
21. Film? -letters to juliet
22. Bok? - cirkeln
23. Killar eller tjejer? - huh? va?
24. Vad gillar du mest med dig själv? - mina ögon, min rolighet
25. Vad gillar du minst med dig själv? - magen, låren, blygheten, rädlsan 
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? - mamma 
27. En person du älskar - Emma. A
28. En person du hatar  - hehe.. privat
29. Ut och festa eller myskväll? - myskväll
30. Saknar du någon just nu? - yepp
31. Vad är det bästa som hänt dig? - träffat mina underbara vänner
32. Beroende av något? - mobilen 
33. Ditt livs största misstag? - oj.. jag har gjort många misstag
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? - Emma.A
35. Har du några tatueringar? - nej
36. Piercingar? - nej.. fast jag har 3 hål i öronen.. räknas det??
37. Vem är mest lik dig? - Emma. A
38. Har du någon förebild? - mammiss
39. Vad ska du göra idag? - soova
40. Vad är det värsta du vet? - folk som tror dem är bättre än andra
41. Vad är det bästa du vet? - gå på teater
42. Vad åt du senast? - hamburgare
43. Vad vill du ha just nu? - kärlek
44. Vad köpte du senast? - jeans
45. Favorit låt just nu? - let her go
46. Vilken är din favoritställning? - huuh.. va?? eeeeew
47. Tränar du? - inte än ^^
48. När går du och lägger dig? - lite olika
49. 4 killar som betyder mycket för dig? -pappa,min katt, liam payne (hehe) och Andreas
50.vad vill du göra när du blir stor? - jag vill jobba med barn!
51.vill du gifta dig? - ja. någon gång kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback