barda....?

nä men heej!! idag var det skola och bara tråkiga lektioner -.- sista lektionen som vi hade so var det kaos i klassrummet ( hehe) alla skrek och pratade i mun på varandra om vad det rätta svaret var på nutidskrysset :) några skrek Kristna och några skrek muslimer haha ingen visste vad det rätta svaret var ;) inte ens vikarien...man såg att han blev helt galen på oss.. OBS.... just nu lyssnar jag på 1D älskar deras nya album! längtar så mycket så att jag avlider till den 8 maj. den dagen 8 maj en onsdag halv åtta på kvällen ska jag och Emma få våra drömmar uppfyllda. att se på one direction på riktigt! haha :) ni som inte gillar one direction får faktiskt vara glada för min skull ;)
 
ååh jag saknar vårt tjej gäng! allt var så enkelt på den tiden när man var liten, man hade inga beskymmer och man var glad hela tiden.. nu är det ju
 
trött...
ledsen....
glad...
deppig..
arg.....
glad...
 
som en jävla rollercoaster! vill prata engelska 24/7 haha. kanske för att jag läser mycket historier på engelska. jag har gjort det på sista tiden,alltså läst på engelska. :) vill bo i england.. vill vara äldre.. vill ha ett liv.. bra betyg.. en karriär.. kärlek..vill vara lycklig...
jag hoppas allt blir bättre när man blir äldre.. eller inte ? sometimes I just feel that I want to start all over again..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback