dagen före..

hej! oj vad december har gått fort, tycker inte ni det? helt plötsligt är det jul, jag menar woaw! haha idag har vi klätt granen och gjort lite andra saker, sen såg jag på en film som heter " beastly" den var faktiskt ganska bra :)
snart är det nyår.. hmm vad ska jag göra? vad ska ni göra på nyår?
just nu lyssnar jag på little mix med låten "wings"
ganska bra, jag gillar texten :)
 
jahapp... imorgon är det julafton och jag har ingen jul känsla alls :/
det suger.. det kanske kommer med åren? att man tappar sin känsla för allt?? om det är sant vill jag inte växa upp ;) jag vill vara barnslig, vill inte ni bara släppa allt och ha kul? glöm bort verkligheten en liten stund och gå ut och gör snö änglar! gör er själva i snön. för vi alla är änglar <3
 Alla gör misstag, det gör oss inte till dåliga personer
det gör oss bara mänskliga. att göra misstag hör till livet. det viktiga är att vi lär oss från dem.
 och ALLA förtjänar en andra chans.. förutom kanske pedofiler.. they are creepy...
 
mitt liv känns ganska menigslöst nu.. vet inte varför..  all I need is love? maybe. känns faktiskt som det. jag saknar någon speciell.. men jag väntar på min prins, jag vet att han finns där ute någonstans <3
 
" being single doesn't mean
that you're weak, it means
that you're strong enough
to wait for what you deserve!
- Niall Horan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback