borde gå ut

halojj alla söta <3

nu har jag typ varit hemma i 2 dagar och bara varit inne och sett på tv 0.0 så snart måste jag klä på mig och vara ute lite nu när vi har ett sånt fint väder ^^ imorn ska jag följa med mamma till jobbet :) jag gillar att följa med henne till jobbet! men ibland kan det bli lite tråkigt att bara spela spel 0.0 eftersom hennes jobb har blockerat facebook hahaha trodde jag skulle få panik men jag över levde ^.^ jag ska hjälpa mamma med lite jobb :) inte nått stort jobb bara lägga papper i kuvär hihi men ändå, jag ska tillomed få lite betalt ^^ yeas

på fredag ska jag o Marika åka till stockholm :) skiiit kul :D
jag o Marika får prata mer imorn på viber för jag kan inte prata nu med henne för jag har hihi använt all min mobildata " bra gjort Gabriella -.-"
jag undrar om vi ska träffas på tåget?! för då måste jag kolla upp när tågarna går men det går på 5 min 8)
och sen måste vi prata om vilken tid..

 lite gamla bilder ^^





 gölligt <33

 usch jag ser så weard ut 0.0

 åh minnen


Kommentarer
Postat av: Marika

Tågarna? Söt du är! ^^

Men vi kan väl träffas i Stockholm? Du vet.. Hm.. Vad sägs som.. Viiiid... Tågen? ^^ Jag kan ha på mig färgglad jacka och sånt så man ser mig :)

2012-02-29 @ 16:44:53
URL: http://mino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback