e jahapp..

halojj alla ! <33
idag har det bara varit en slapp morgon. vaknade kl 8.00 och tog genast mitt täcke för att se på tv. ^^
sen åt jag efter frukost 5 pinn glasser hihi mamma sa att jag skulle sluta :(
sen har jah tvättat mitt hår och tagit en ansiktsmask ;D skönt!

vill bara säga att jag verkligen läääängtar tills jag o Marika träffas. vi ska träffas nån dag och sen dra till stan och köpa en töjning till henne och sen gå in på coola affärer som säljer grymma kläder ^^
Marika: vilken dag ska vi vara?? :)

snart ska jag hjälpa mamma med maten, man måste vara snäll mot sina mammor! man får vara tacksam att man har en mamma för inte alla har en :(

igår var jag o mamma i Handen :) hittade inget typ.. all rea är snart " hej då" borta :(
men mamma köpte en slips ^^ hon gillar slipsar till hennes kavaj :) och sen provade jag skor för skojs skull och mamma gillade den o provade den och sen köpte den ^^ tack vare mig
vi köpte ett sånt här fransk manyker set. det stog att det fanns mallar i förbackningen. men såklart när man öppnar den så finns inga mallar där -.- blev så arg!! men jag använde nagellacket ändå och vi ska kanske gå tillbaks dit nån gång och fråga vrf det inte fanns mallar som det stog 0.0 äh jaja ;) annars är det bara köpa i Kicks för 25 kr ^^


har precis pluggat lite matte med mamma :) gick faktiskt as bra :) vi har jue börjat i skolan med bråk så ja.. synd att mamma inte ville bli en lärare, hon förklarar bra :D












Kommentarer
Postat av: Marika

IDAAAAAAAAAAAAG

2012-02-27 @ 12:15:44
URL: http://mino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback