sportlov..

säkert tycker många av mina vänner att jag är galen men jag vet inte om jag tycker att så många lov vi har är så nödvändiga..! vi går jue i skolan för att lära oss men jag vet skönt med lov. men personligen gillar jag inte att vara hemma så länge :( av personliga skäl i familjen gillar jag inte att vara hemma så mycket under loven. jag vet jag är konstig. ni tycker säkert om du inte vill vara hemma så var med kompisar, jag vill oxå det men inte alla kan eller är hemma....  jag tro att jag verkligen kan komma över.. okej nu är det svårt. ni anar inte hur svårt det är att skriva hans namn eller mindre säga hans namn  usch jag ryser.. men det är så bra han är sjuk just nu så jag slapp se honom de sista dagarna. och tack o lov att han blev sjuk när vi åkte till Rudan för annars hade den dagen varit ett helvete :/ men när jag inte ser honom tänker jag inte på honom.. vi får se hur det går. men vi kan ALDRIG bli tsm.. + så har han vart ihop med Emilia och sen är han sebastians lillebrosa och de 2 berättar allt för varandra typ. näe jag kan bara inte, så lågt sjunker jag inte.. 0.0

jag undrar om ni ens läser min blogg?!
ärligt jag bryr mig men ändå inte
äh jag vet inte riktigt vad jag vill

jag vill ha ett förhållande men då vill jag att vi ska vara typ bästa vänner som berättar saker för varandra och man litar på henne/honom men sånt är väl sällsynt.. + så är jag förhållande rädd. skulle vilja bli av med det men hur? någon som kan hjälpa till.

sen går det inte så bra för mig o Emma.A vi typ glider ifrån varandra. allt började igår... blir ledsen, vill inte mista en grym vän.. förra sommaren var jag en idiot och jag och en av mina bästa vänmner blev osams vi blir det ofta men det här var uggly.. vi pratade inte på flera månader och jag grät mycket. och det är världens sämsta känsla. nu idag är vi bästa vänner igen och inget får komma emellan det!


undrar vad jag ska göra på lovet???! hoppas jag och Emma.A kommer tillbaks till varandra.. håll tummarna







Kommentarer
Postat av: Marika

Älskling din blogg har inte kunnat kommenteras, lite sjukt.. Men inget får någonsin komma emellan oss två igen! Minns du när du och gänget sov oss mig så gick vi upp klockan fyra på morgonen och satt på verandan och bara pratade.. Jag kommer aldrig glömma det <3 Du betyder så.mycket för mig du är ju som en syster för mig! Och syskon bråkar ibland eller hur? Men de finns ändå där för varann och jag älskar dig hur mycket vi än kommer bråka!

Du och Emma A kommer snart att bli jättebra vänner igen! Jag känner det på mig, för vänner lämnar en inte! Även om det finns tusen händer som fångar dig så är det oftast en som står där och bär upp dig ifrån botten för att komma emot toppen!

2012-02-24 @ 23:07:11
URL: http://mino.blogg.se/
Postat av: Emma

håller med Marika !

2012-02-25 @ 13:28:23
URL: http://mellotiora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback