svårt att förklara

jahapp.. snart alla hjärtans dag... snälla döda mig nuu! innan jag dör av ensamhet :( jag har igentligen allt jag behöver- Äkta vänner <3 jag lyssnar på en grym låt från glee :) fyfan haha.. måste försöka behärska mig när du e där.. fattar du inte att jag verkligen inte kan leva utan dig!! skit jag börjar gilla honom 0.0 näej aldrig! hur fan kan jag gilla DIG, vi var ju vafan fiender för typ ett halvt år sedan och nu ??!! eller har jag alltid gillat dig? alla säger att du gillar mig men jag måste höra det från dig innan jag tror nått! :/ fast du gav jue massor med tecken att du gillade mig?! men antagligen har du slutat gilla mig. du måste vara SÅ mycket starkare än mig. för jag kan bara inte få ut dig från mitt huvud. aah så frustrerande..måste försöka, men jag ger mig fan inte









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback