yeas! vem är grymmast?!

tjena <3

äntligen kan man kommentera! det har varit lite strul med det, med det har inte stoppat mig för att blogga >.<

en konveration i skolan mellan Sebastian och Oliver :)

Oliver- sebbe?
 Sebastian- ja?!
Oliver- har du någonsin sett en hund prutta?!
Sebastian- japp, haha
Oliver- jag me :D
Sebastian- de bara lägger sig på ryggen och pruuuut ( prutt ljud)

 och jag och Emma.A bara garvar ihjäl oss tills vi är alldeles röda i anskitet ^^ fast det tar inte lång tid för mig att bli röd haha....

När jag ser L i skolan känns det ändå ganska OK men sen kommer det tunga! varför i hela mackan blire så? varför här hemma när jag är ensam och inte i skolan när jag ser honom? :/ förvirrande...

snart ska jag ringa mamma, fråga när hon kommer hem. för vi ska på gympa ååh lite seg just nu så pallar ej men jag tänker ändå gå! bra med gympa :D mamma har bara gått typ engång och jag har missat en gång när jag var sjuk i den hära terminen... annars gick jag o mamma Hela tiden! :/ beror på mammas nya jobb! det kväver henne.. hon jobbade tillomed en lördag! asså usch

jaja just nu lyssnar jag på en låt- bilder disney men sång- sonja Alden faktiskt ganska bra :)








Kommentarer
Postat av: Marika

Hej gumman! <3



Jag vet inte ännu antingen på berga annars ska jag gå till yrkesvägledaren på Tungelsta Skola och hon har hand om massor utav praktik platser.. Så då får jag väl typ välja där, kanske på en kennel? Eller varför inte en djuraffär, klädaffär, cafe? Jag vet inte riktigt vad det finns för något.. Men endå :)



Jag vet inte vart vi ska åka ännu xD Vi har inte bestämt det.. Men det blir en vecka i något varmt land, jag ville åka till teneriffa men vi har varit där så många gånger så nja.. Sen åker vi nog veckan efter Romme! Jag typ sitter och hoppar och kramar om hunden av lycka!



Älskar dig tjejen! <3

2012-02-16 @ 16:52:12
URL: http://mino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det kommer nog bli as kul! :D



För som du ser klarar jag inte av skolan, och jag ska gå oss Gunilla och Key också så jag kommer inte gå i klassen men men.. Det kommer bli hela tiden :)

2012-02-16 @ 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback