0.o haha näe ^^

hej! idag har jag fått en ny kompis han heter Hampus :) Emmas kompis, vi ska tydligen träffas på helgen men näe jag vet inte... jag, Emma och Hampus ?!! typ åka skridskor äh jag vet inte hur det blir ??! så nu är Hampus o jag vänner på fb o vi har varandras nmr :) 'lite skumt jah menar vi har aldrig setts förut.. men vi pratade lite om varandra så aah.. kmr säkert bli lite akward moment men jag är juh en knasboll så jah kan säkert lätta upp stämningen lite om det behövs haha ^^ idag sa Emma o Marika att man ej kan kommentera på bloggen :/ och det är sant jag fattar 0 :/ har försökt men inget går.... 0.o blir förbannad på fb pratade jag o L hihi skumt men kul!! han var så söt idag :) näe nu är jag skum, vafan äre med mig ?? va? jag kan jue inte gilla honom??! trodde aldrig.. men visst jag borde ha förstått, alla tecken kom jue fram, ja sökte hans blick ville vara där han var och jag drömde om honom flera gånger! varje gång jag tänker skriva ett namn på fb eller söka och jag inte direkt har fokus.. så skriver mina fingrar "linus" bara sådär vafan äre som händer jag kan inte kontrollera min akänslor och jag hatar att jag inte kan sluta gilla honom!!!! tips? just nu lyssnar jah på musik " one direction" grymma :) här kmr en låt med de ^^



Kommentarer
Postat av: Emma

Din kommentar fällt fungerar nu!! återställde du kodmallen? :D

2012-01-23 @ 20:35:50
URL: http://mellotiora.blogg.se/
Postat av: Marika [Mino]

Works! Gabriella kan du inte skriva typ ena Emma med ett typ tjockt E så man vet vem som är vem, blir så jävla förvirrad >.< <3

2012-01-24 @ 00:14:05
URL: http://mino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback