eh ja, vad ska du heta?

idag var det skola, trodde att jag och Ida skulle dö på spanskan fyfan va tråkigt vår spanska lärare är lite uhm. **** eeh ja! sen haft en ganska bra dag:) messade med honom 24/7 jaaaaaaaaa haha nu e jag normal igen :D såg den andra killen vid maten och usch vad het.. dagdrömde om de 2 hela dagen idag :D hihi vrf dagdrömmer man igentligen?? jag gör det för jah hoppas att det ska hända men jag vet att det aldrig kommer hända, inte mig ialla fall :/ sånt e livet... när jag kom hjorde jag direkt SO läxan :) via FB asså weard men Lars ville att vi skulle göra det så aja ehm vad gjorde jag mer? juste jag tittade klart på filmen " burlesque" bra film :) som jag påbörjat igår :) vad ska jag ta på mig imorn? näej inte gympa! men han har före oss och den andra har efter oss jippie ^.^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback