hej!

idag var den dagen jag såg fram imot.. dagen då emilia o celine skulle komma o sova över :/ men nej.. igår sa celine att hon är jätte sjuk. jag undrar om hon inte kunde ha sagt de 2 dagar före elr sånt inte en dag före dagen man skulle komma.. sen sa jah o emilia att vi kanske skulle vänta tills celine blivit bättre o planera de en annan gång ?! men sen funderade jag att millan kan jue sova över här ändå om vi nu hade planerat allt. men sen fick millan nått kmr ej ihåg vad de heter men man typ svimmar elr nått sånt... så Millan ville stanna hemma så jag frågade inte ens..... fyfan vad jag blev besviken igår kväll när celine sa att hon var skit sjuk... :( :( :( jamenar kunde hon inte ha sagt de när hon blev sjuk??????????? asså jag har typ längtat as mycket för att träffa henne,men alltid är de ska vara med en annan polare när vi har pratat att vi kanske skulle vara, eller jag e sjuk precis den dagen :/ asså jag fattar inte + så e vi TYP BFF eller nått sånt..... jag har messat o frågat om vi ska vara i flera veckor men hela tiden ere nått eller så svarar hon inte, sist vi sågs var på Halloween, japp skit länge sen. asså usch INÄLVOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi ses ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback