jobbet :/

hej! just nu sitter jag o lyssnar på musik och är med mamma på sitt nya jobb 0.0 hon väckte mig 06.30 usch är fortfarande sömnig.... först kom vi knappt in på datan till mig :/ nu funkar det :) men företaget har blockerat facebook och youtube.... haha va nice näee men jag bloggar mer sennare :) vi kmr sluta jobbet kl 13.00 sen ska vi ut o käka lunch sen titta runt lite. sennare åka hem, o göra mat o maränger för Anna o hennes familj kmr över till oss kl 18.00.. ska bli fett kul :) fast vi sågs i måndags :D Anna har en brosa Samuel, jag tror att han oxå kmr till oss men vad ska han göra ?? jag o Anna kmr säkert hitta på nått men en 11 årig elr 12 årig lille brosa vad kan han göra? jag han en playstation 3 men bara 2 spel :/ måste säga till Anna att han måste vara med oss annars blire boring för honom oxå.. men vad kan alla göra ?? hjälp mig!! vad kan man göra med en lillebrosa ?.... från en tjej som behöver hjälp med att hitta på saker.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback