puzz

hejsan svejsan ! ( töntigt det lät)

just nu tittar jag på tv ich snart börjar " så flippat" på disney channel =)
jag är hemma själv just nu och det är kul :) bara för att pappa skulle hämta mamma
i solna :)

idag var det torsdag.. lång dag :/
skönt att det bli fedag imorn <3

i helgen kmr Celine och Emilia till mig och vi ska sova över :) vi kmr typ ha film maraton :) först romantisk sen skräck sen komedi :) puzz på er

känner mig så galen patetisk och dum i nöten :( usch vad arg jag blir när jag vill se hans ansikte..
jag borde inte tycka om honom men srry jag gör helvete det :(

men jag gillar A
men oxå L ?? vad ska jag göra? tips

på festen som 6-7 kunde gå på så sa  L att jag gillade A trodde jag skulle dö!!!!!!!!
han har förstört mig uschiga liv :(

några gånger så fick jag upmärksamhet av A så kul, jag blev tillomed  ill röd


help mee! :(



Kommentarer
Postat av: Emma

Vem är A ??

2012-01-12 @ 20:19:30
URL: http://mellotiora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback