jobb,jobb.. pengar,pengar :D

haaaj!
 
idag följde jag med mamma till jobbet,jag hjälpte till med att fakturera och kuvärtera :)
det var jobbigt -.- när man tror att man är klar kommer det fler papper som måste vikas och stoppas i kuvär.. jaja jag fick iallafall 200 kr av mamma för att jag hjälpte till!! I lördags var vi ju på 50 års fest :D jag o 3 tjejer var där som typ servitriter, vi plockade undan och diskade etc. där fick jag oxå 200 kr för att jag hjälpte till! Festen var jätte mysig och trevlig, och sist fick man dansa :D så nu har jag 600 kr :D jag är grymt glad!! ni har säkert typ flera tusen men jag är glad för mina 600 kr ^^ 
 
vad har ni gjort i helgen??
 
Imorgon ska jag till min kompis fest :) hon fyller 14 år ( grattis i förskott) det jag tycker är väldigt synd är att hon bjöd ganska många och nästan ingen kan -.-''''' antingen har de andra planer eller så är dem inte här. det enda jag vet är att jag kommer och en tjej som heter Jessica..... jag vet inte ens vart brandbergen centrum ligger? 0-0
jag vet inte hur det här kommer lösa sig?? och + så är det ganska sent och det bara håller i en timme,känns lite konstigt att man åker dit och sen efter en timme åker man hem igen :/ jag måste prata med henne för det här känns inte bra.. varje gång det är något så säger min magkänsla till mig att jag måste prata med henne för. äh ja ni fattar
 
håll tummarna att det löser sig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback