mum is home!!

hej!
idag hämtade vi mamma från Arlanda, hon var i Ungern i 4 dagar. Hon hade klass återträff :) jag fick min favorit choklad ^^ och min favorit salami <33333 jummy
 
jag har precis pratat med Emilia och vi har bestämmt att någon gång nästa vecka ska vi åka till Niksta :) vi har inte varit på flera veckor så det ska bli väldigt trevligt att träffa henne igen ^^ <333
 
har panik.... hittar inte någon bra profilbild på mig till Facebook -.- det suger!!
 
jag tänkte kanske åka till handen imorgon.. titta runt lite och försöka hitta en present till Celine! någon som vill följa med?
det känns som att alla är upptagna hela tiden -.- jag messar och frågar runt men ALLA är upptagna!!!! jag har nog den tråkigaste sommaren ever! jag gör precis ingenting på dagarna sommar dagarna bara åker iväg, de blir borta med vinden :'(((((
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback