the studsmatta is gone!

hejsan ^^
 
igår la vi ut min studsmatta på blocket och idag kom en snubbe för att köpa den :D jag fick 500 kr!! nu har vi en glad Gabriella i världen :DDDD
vi funderar på att köpa en pool, ungefär lika stor som min studmatta var!! hoppas värkligen vi köper en pool,har alltid velat ha en. Nu slipper jag att använda vatten spridaren om jag har lust att bada :-) Det här kan faktiskt rädda min sommar,jag har haft en usel sommar -.- den värsta någonsin!!!! jag har badat 2 gånger i Emmas pool och en gång  i Rudan -.- ingen vill/kan vara med mig.Det enda jag gör är att vara hemma och glo på tv.....
jag längtar så jag kan dööö till den 14 augusti, det är då vi åker till Spanien i 12 dagar :D sen har mamma snart semester också så då gör vi säkert mycket saker!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback