awesome mustaches

shark! (hej)
idag har jag bara glott på tv:n det suger igentligen men då fick jag vila nacken lite. Igår var jag och några vänner o badade i Rudan! det var jäkligt gött <3 sen solade vi mycket dock gillar jag inte att sola ( kan inte ligga still,måste röra på mig ^^) men ingen ville bada så... problemet var att jag bara låg på magen >.< så hela min rygg är brun om bakre delen av låren -.- sen hela min mage och och resten av benen är vita... åh herre gud vad det ser failat ut. varför jag inte vände mig. äh bara gud vet ( tror ej på gud... vet inte varför jag sa det)  haha åh gud vad jag har tråkigt
 
imorn ska jag o min familj gå på en 50 års fest. jag Anna och Hanna ska typ hjälpa till där.. igentligen är det en vuxen fest, men de ska oxå sjunga så det ska bli ganska kul! frågan är som vanligt..... vad ska jag ha på mig? det blir en inom hus fest.. men åååh! det här är frustrerande ^^
 
tydligen börjar alla typ älska mustacher? de är ganska coola ändå :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback