Gröna Lund ^^

Hejsan! Idag åkte jag och klassen till gröna Lund! Det var super duper mega kul ;D hade jätte kul med vännerna och kanske lite med killarna :) fast en sak jag inte gillar med gröna Lund är när några tar kort, jag vet aldrig när de tar kortet så jag ser skräckslagen ut! Med armarna fram munnen öppen ansiktet rött pga solen som steker, och håret som flyger -.-' tyvärr tog jag inte några kort... Men min kompis tog ett kort på mig som jag kanske kan ta?..
Jag och ida åkte radio bilarna och alla killar skulle åka på Rasmus så vi gjorde detsamma.. Men nej vi kunde ej! För ett helt gäng med killar i vår ålder som vi inte kände kommer och omringar oss, och vi kunde inte göra något.. Fast det var kul ^^ det gjorde till omed "ge mig fem" haha det var ganska snygga oxå:D
Ett meddelande till mina vänner- ska vi hitta på något efter skol avslutningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback