baby monkey ^^

hejsan!! haha just nu lyssnar jag på baby monkey. skrattar varje gång jag ser det <33
kan ni tänka er att imorgon är det sista skoldagen, efter blir det bara elevens val och sen veckan efter det blir det måndag-städning tisdag- rudan/ öppethus onsdag- GRÖNAN!!!! torsdag- skolavslutning
kan bara inte fatta att en hel termin redan har gått. sen efter bara några månader går vi i åttan... det skrämmer mig faktiskt lite 0.0 mer press,betyg,jobba hårdare, få mer jobb etc etc kommer allvarligt dö vilken sekund som helst!! jag trodde värkligen att jag hade kommit över honom. först så grät jag över honom sen var allting lungt, men nu inser jag att jag har alltid har gillat gillat honom. hur mycket jag än avskyr det så tror jag att är kär.. och jag avskyr det jag hatar att jag älskar honom! jag årkar inte se honom i korridoren, titta på honom och när våra blickar möts så smälter mitt hjärta. sen så ångrar jag att jag antingen stog på ett konstigt sett eller log på ett helt WTF sätt. eller att jag gick som en helt cp störd diarre åsna/gris/anka/gås/mygga/spindel " jag blir så fööörbannad på mig själv" ILSKA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback