elevens val -.-'

hejsan svejsan!

Idag var en jobbig dag -.- först på morgonen vaknade jag inte bra, då visste jag redan att hela dagen skulle bli en katastrof. på mentorn hade vi nått som heter elevens val, det fanns fett coola grejer som de hade tagit med det här året :D samt kultur och drama och matlagning, och upptäck Stockholm m.m
jag blev så glad när jag såg kultur och drama det stog att vi skulle typ besöka teatrar och t.ex vara med i ett rollspel!! det var värsta drömmen <333 men sen såg jag vad de andra valde.. och där försvann drömmen -.- jag vill inte vara själv där, skulle säkert bli såna som jag inte kände... läskigt!! blev riktigt besviken :/ så jag tog tillslut matlagning och upptäck stockholm.... inte alls nöjd :'(

sen på bilden skärde jag mig ganska jupt och det var som en fontän och det sved som ett cp hål så himla ont gjorde det...!! jag har nog fortfarande känslor för hmm.. ja han i 6:an usch min fiende typ för länge sen.... vet inte vad jag ska göra? vill HA kommentarer.. ingen bryr sig :/ jaja sparka på mig medans jag ligger ner bara. nä jag vet inte... teehee


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men älskling varför tog du inte drama!

2012-05-07 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback